Valborgshelg i Malmö

Sitter på Brattens danska dator. Dærfør jag skriver med æ och ø.
Direkt efter jobbet på torsdagseftermiddagen satte jag mig i bilen och körde søderut.
Nær jag kom fram var jag så kissnødig att jag nkappt kunde fokusera! Var Bratten hemma och kunde slæppa in mig? Nej!
Han satt på tåget och jag fick håla full fokus på att ingen olycka skulle hænda i bilen.
Men det gick bra och till slut kom jag in på en toa.

Vi gick hem till Elin Kinnings kompis innegård och drack lite valborgsøl och fick ett grillspætt. Fint!
Sen drog hela gænget vidare till Debaser och dansade. Men vi blev besvikna på musiken som endast bestod av reggea och ska.

Fredagen spenderades i køpenhamn. Vi åt brunch, drack øl och åt lite till. Sen åkte vi hem. Solen sken. Det var en bra dag!

Lørdagen bestod æven den av brunch. Jag, Bratten, Scæfer, Hanna och Oskar satte sig på Metro och tuggade brunch i timtal. Fint var det.
Sen strosade vi lite på stan och kvællen avslutades med Brainstorm och Monopol. Skælvklart lite vin till det!

Trevlig helg. Trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0