Ny räsercykel

Efter en tids letande och sökande efter en räsercykel har jag äntligen fått tag på en. Funderade länge på ifall jag skulle köpa ny. Men då skulle det bli på tok för dyrt. Även om den här cykeln med några år på nacken var långt ifrån billig.
I Tisdags var jag till Vimmerby och hämtade den italienska skönheten.

Här kommer lite cykelfakta:
Märke: Bianchi
Modell: SL3
Komponenter: Campagnolo Centaur (På ALLT, från pedaler till flaskhållare via sadelstolpe och drev mm.)
Övrigt: Cykeldator som även mäter cadence. (Hur fort jag trampar)
Fram och bakgaffel i carbon. Varje gram räknas ;)



Har även extrapimpat den med min gps-pulsklocka som håller stenkoll på mig =)

Nu är klockan snart 17 och då ska jag ut på premiärtur med hojen tillsammans med Dennis. Även han har skaffat räser, vilket jag tycker är gutt!
Så nu är det på med cykelskorna, ner i trikåerna, trä på handskarna och sätta på hjälmen som gäller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0