Diskmaskin!

Då är den införskaffad. En riktig diskmaskin!
Letade på blocket och såg att en gammal lagkamrat från förr skulle sälja sin ca ett år gamla diskmaskin och mailade honom.
Fick napp och vi bestämmde tid för leverans. (Fick den hemkörd)

Efter jobbet började jag och pappa riva ut köksskåpet där maskinen är tänkt att stå.


Efter ett jävla slitande och bonkande och bändane fick vi ut den! Se så glad Johannes är! =)


När vi fått ut skåpet åkte pappa hem och strax efter ringde diskleverantören, Marcus.
En något stressad Marcus öppnade bilen och beklagade sig över ett missöde. När han burit ner maskinen hade luckplåten fått sig en törn och han paniksäntke priset från 1500 till 1000 och noterade att jag inte var tvungen att köpa den. Jag tvekar lite och hans flickvän noterar ytterligare en skada. Jag tvekar och det ser han som då säger "500, vi säger 500!"
Jag slår till och jag tror jag har gjort en bra affär ;)
Den är lite tillbucklad men det går förhoppningsvis att köpa ny plåt. Annars skruvar jag loss den och försöker pressa ut den så gott det går.




Det snyns knappt men under handtaget är en liten inbuckning.


Lite knäckt med inbucktning som påföljd och liten intryckning i mitten på bilden.

Inte så farligt för 500?

Kommentarer
Postat av: Lars Hallén

Vilken jävla real alltså! Sjysst!

2009-04-18 @ 12:03:23
URL: http://blogg.larshallen.com
Postat av: jokc

Du har nog gjort hitills årets bästa deal!

2009-04-18 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0