En vecka kvar

Efter att ha haft ett träningsuppehåll på 13 dagar pga. sjukdom så är jag äntligen tillbaka.
Måste erkänna att jag haft en viss panik de sista dagarna. Tänk om allt slit blir bortkastad tid pga. en förkylning vid fel tidpunkt? Om sju dagar har jag svaret. Hur loppet än går så vet jag hur jag kommer fira genomförandet. I min morbrors badkar med en stadig wiskey. Japp, det är så en riktig idrottare gör. Har jag hört...
Det är inte bara en före detta förkylning som irriterar mig just nu. I slutet på förra veckan gav bilen upp.
Den gav inte helt och hållet upp. Något relä eller liknande drar fast det inte ska och det leder till att batteriet laddas ur även om nyckeln inte sitter i.
Jag tog för givet att det bara var det gamla batteriet som gått sönder och köpte ett nytt. Så nu står man här efter en tråkig utgift i onödan. Och kanske ytterligare en utgift efter det för att fixa felet. Vem vet?

Nu ska jag ner till bilen, sätta i ett nyuppladdat batteri och fösöka ta mig till Kulltorp för reperation och nästa söndag åker jag till Bali. Lite plåster på såren.

Träning:
16/9 Tisdag
5,9 km på 23,02

17/9 Onsdag
12,43 km på 49,26

19/9 Fredag
12,43 km på 48,52

Hinner nog även med ett mjölksyrepass i Vassmolösa grusgrop om vi fixar bilen i tid =)

Johannes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr JP, vi har sålt badkaret och blivit nykterister. Men du kan få en ljummen kopp te i duschen (som än bara har kallvatten).



Morbror på glid

2008-09-21 @ 21:31:19
Postat av: Anonym

Tyvärr JP, vi har sålt badkaret och blivit nykterister. Men du kan få en ljummen kopp te i duschen (som än bara har kallvatten).



Morbror på glid

2008-09-21 @ 21:33:05
Postat av: Anonym

Tyvärr JP, vi har sålt badkaret och blivit nykterister. Men du kan få en ljummen kopp te i duschen (som än bara har kallvatten).



Morbror på glid

2008-09-21 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0