balitrotter

Då var det dags igen. ännu en gång ligger jag nyvaken på min morbrors vardagsrumsgolv med en resekamrat snarkande innom räckhåll. Bara så alla vet har ramne som jag reser med snarkat som en -jag vet inte vad- inatt. Tanken med hela semestern var att inleda den med Lidingöloppet och sedan helt nöjd kunna sätta sig på planet mot asien dagen efter. I stället ligger jag under täcket medans mina konkurenter springer.

När jag klev in genom dörren till lägenheten doftade det mat, inte helt ovanligt. Och om ni inte tror mig när jag säger att det var mer än gott kan ni ju alltid fråga Schäfer eller Blomborg, dom vet sedan tidigare vad jag pratar om.

Denna dag ska jag försöka gå på nåt kultiverande. Men vi ska inte bli allt för seriösa. Ska även träffa Blomborg ikväll och dricka lite öl. För det kommer jag inte göra på resan... "host".

Ha en trevlig dag.

Ni hittar även resan på resdagboken.se
sök efter resenär "joppap" och lägg till er på maillistan så håller ni er uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas resan går bra och att du inte blir för "rökt" skratt,vi vill ha tillbaka våran johannes som han var. Skicka gärna några hälsningar i form av bilder och "grejer"...



Mvh Magnus [email protected]

2008-09-27 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0